19 Haziran 2011 Pazar

Fondue

 Şu hayatta her gün, her dakika yiyebilirim dediğim tek şey çikolata. Bugün de kendimizi şımartalım deyip Funda'yla çikolatalı fondü yemeye gittik. Tadı harikaydı! Muz, çilek, ananas ve kek'i çikolataya batırıp batırıp yedik.


Fondü keyfinden sonra köprüde bir tur attık. Up-uzun olan bu köprüyü çok seviyorum. Keşke daha yüksek olsaydı, Moskovayı baştan aşağı göre bilirdik bu şekilde. Gerçi sanırım bu manzara bile şehrin fazlasıyla güzel olduğunu kanıtlıyor


Bu aralar sürekli film izliyorum. Genellikle yerli film'leri izliyorum, yabancı bir film açtığımda nedense yarısına bile gelmeden hemen kapatıyorum - bayıyorlar. İzlediğim son yabancı filmlerden tek Kuzuların Sessizliği hoşuma gitti. Daha sonra ayrı bir başlık altında izlediğim film'lerin bazı replik'lerini yazmayı düşünüyorum. Ha, birde sen sen ol İncir Reçeli, Aşk Tesadüfleri Sever, Kaybedenler Kulübü, Çınar Ağacı filmlerini izle.
 
Son olarak;
Bir çerçeve gibidir hayat. Bazen dışına çıkamayacağın anlar olur;ama önemli olan çerçeveye koyduğumuz resimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder