7 Haziran 2011 Salı

deneme, bir! ki!

11 yaşımdan beri günlük tutuyorum, fakat nedense hiç bir defterimin sonunu getiremedim.

Günlük tutmaya başladığım zaman bir kuzenim bana 'Defterini iyi sakla, geceleri melekler onu okuyorlar, eğer o defter'ini tanıdığın biri okursa melekler birdaha okumaz defterini!' demişti. O günden sonra defterimi sır gibi saklamaya başlamıştım, sanki melekler tüm dileklerimi ve sorularımı yok edecekmiş gibi.

Şahsen benim defterime yazdığım yazıları ailemden tek kişi bile okusaydı ohoo.. Bitmiştim ben!
Kuzenimin söylediği sözün doğru olmadığını da biraz büyüyünce anladım ve artık eskisi gibi tadını çıkara-çıkara yazmıyordum defterimde. 

Bloğ'u içimde birikenleri dökmek için değil, günlerimin nasıl geçtiğini sizlere anlatmak için açtım. Zaten unutkan biriyim, yazdığım zaman ise hayatı bir kez daha yaşıyorum ve bu bana inanılmaz bir zevk veriyor.

Çok konuştum sanırım, haydi görüşmek üzere!

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder