1 Temmuz 2011 Cuma

Altın günler


Ve sonunda eski grubumuza kavuştuk! Ayça tatil'den döndü, Beyza Türkiye'den geldi. Eski, eğlenceli ve deli dolu günlerimize devam ediyoruz.
Gelelim kötü habere : Her şeyin belli bir süresi vardır. Deli dolu günlerimizin de. Bu hafta sonu Antalya'ya uçuyorum ve ne yazık ki Ayçayı uzun bir süre göremeyeceğim. 'Hiç' kelimesini kullanmak bile istemiyorum, çünkü birdaha karşılaşacağımıza yürekten inanıyorum.
Dilara, Beyza, Ayça, Funda, Musab, Roman ve ben.. Mükemmel 7"li! Onlarla geçen zamanlarımı hiç bir şeye değişmem. Ve şu son 1 haftam sözlerle anlatamayacağım kadar güzel geçti. Sabahtan akşama kadar dışarda keyif çatıyoruz!
Bu da 2 gün önce yaptığımız piknik'ten bir kaç kare, aynı zamanda Burger King keyfi

Aysucuk



Salı günü anneannemle dedemin yanına uğradım. Annem'de oradaydı. Hep beraber çilek reçeli yaptık! Bol vitaminli bir kış geçireceğim bu yıl!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder