5 Temmuz 2011 Salı

Antalya'ya merhaba

Tatil başladı, Antalyadayım. 2 gündür Belekteyiz. Eskisi kadar özlememişim burayı. Sitede çok az sayıda insan var. Henüz arkadaş bile edinemedim.

Dün denize gittik, çok güzeldi. Bir güzel yüzdüm şamandıralara kadar.






İlk günden domatese dönüşmemek için güneş krem'imi sürdüm her şeyden önce. Tenim fazla beyaz olduğu için çocuk kremi kullanmak zorundayım :-)



 Uçaktan eve geldiğimde başta olmak üzere Eliz'in ten rengine dikkat ettim. Zenci gibi olmuş! Bende böyle yanmak isterdim, fakat imkansız gibi bir şey :-)




Akşam'da bir güzel karpuz yedik.






Evimizin önünde büyük bir havuz var. Akşam oturup burada kitap okuyup, güneş batımını izlemek çok zevkli! Çocuklardan, Mila'dan, babam'dan herkesten uzak. Birde sinekler olmasa..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder